Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Osa- ja kokopoisto
Huomenta!Haluan minäkin laittaa lusikkani tähän soppaan. Minkä ikäisiä sun lapset ovat loppu? Mulla 1,3 ja 8 vuotiaat. Mä sain diagnoosini tammikuun lopussa ja leikkaukseen pääsin onneksi pari viikkoa siitä eteenpäin. Odotus ja epätietoisuus on todellakin pahinta ja ajatukset mylläävät niin ettei saa yhdestäkään selkeästä ajatuksesta kiinni. Mulla auttoi psykologilla käynti pään järjestämisessä ja sen jälkeen ollut parempi olo. Suosittelen lämpimästi!
Täällä tulee roikuttua joka päivä lukemassa muiden mietteitä ja itse kommentoitua. Nyt odottelen hoitojen alkua välillä masentuneena ja välillä luottavaisena. Ensi tiistaina eka käynti polilla ja sitten katsotaan jatkoa.
Toivon sulle hirveästi voimia tähän kaaokseen ja hae itsellesi tarvittavat tukijoukot tilanteen mukaan. Onneksi mulla tukijoukot laittaneet alulle kodinhoitajan hakemuksetkin hoitojen ajalle, en olisi jaksanut itse ajatellakaan. Tsemppiä! Elämä potkii, potkitaan takaisin!!
tepa
- Osa- ja kokopoistohanneloore
- Re: Osa- ja kokopoistokielo43
- Re: Osa- ja kokopoistoPirkko
- Re: Osa- ja kokopoistoHempukka
- Re: Osa- ja kokopoistoamelii
- Re: Osa- ja kokopoistoMeriTuuli
- Re: Osa- ja kokopoistoJörkki
- Re: Osa- ja kokopoistosanteri
- Re: Osa- ja kokopoistotepa