Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Osa- ja kokopoisto
Hei loppu ja muut,Täältä saa tilata hyviä perusesitteitä. Löytyy rintasyövästä, hoidoista yms... yksittäiskappaleet ei maksa mitään, tulee postilla kotiin. Osa löytyy myös PDF:nä, joten voit lueskella suoraan omalta koneelta.
http://www.suomensyopapotilaat.fi/oppaat.htm
Eri paikakkunnilla voi olla erilailla, mutta sen jälkeen kun minulle oli lääkäri pudottanut pommin puhelimitse, niin parin päivän päästä tuli soitto hoitavasta sairaalasta. Soittaja oli rintakirugian sairaanhoitaja, joka sitten kertoi mitä on tulossa ja mistä on kyse. Ihana ihminen langan toisessa päässä ja kun minä vaan itkin ja itkin ja itkin ....
Sinulla on tosi rankan viikot nyt edessä ja odottaminen on tuskaista. Sanoit, että olet yksinhuoltaja, toivottavasti sinulla on ystäviä, sukulaisia tai muuta apuverkostoa. Hoitavasta sairaalasta voi kysyä myös ammattiauttajan apua. Toiset ei halua ja toiset kertoo, etteivät olisi selvinneet ilman psykologia. Itse olen käynyt psykologilla alustalähtien ja aion jatkaa niin kauan kun tuntuu hyvältä.
Lääkärit varoittelee netistä, kun asiatonta ja värää/vanhaa tietoakin on tarjolla paljon. Joten netti on ihan hyvä, kun vain itse tarkkailee mitä lukee ja millä sivuilla.
Voimahalauksia kaikille.
MeriTuuli 40v
- Osa- ja kokopoistohanneloore
- Re: Osa- ja kokopoistokielo43
- Re: Osa- ja kokopoistoPirkko
- Re: Osa- ja kokopoistoHempukka
- Re: Osa- ja kokopoistoamelii
- Re: Osa- ja kokopoistoMeriTuuli
- Re: Osa- ja kokopoistoJörkki
- Re: Osa- ja kokopoistosanteri