Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoidot ja sairausloma

Hei Gugi53! Minä aloin itkeä kun luin viestiäsi. Minä ole tällä taipaleella vasta alussa, syöpä todettiin alkukesästä,leikkauksesta on nyt kolme viikkoa, onkologin vastaanotto on 5.9., jolloin saan tietää syövän laadun. Minulta poistettiin koko rinta ja kainalon imusolmukksset, syöpä löytyi seulontamammografiassa. Mitä tuleman pitää....välillä pelottaa kamalasti ja itku on herkässä, toisaalta on rauhoittavaa ja rohkaisevaa lukea näitä kommentteja teiltä, jotka saatte stytostaattihoitoja. En ole nukkunut leikkauksen jälkeen yhtään yötä kunnolla huolimatta nukahtamislääkkeestä, univaikeuksiin voi olla myös syynä kilpirauhasenliikatoiminta( minulta todettiin alkutalvesta kilpirauhasensyöpä, jonka yhteydessä koko kilpirauhaseni poistettiin), onneksi tulevana torstaina on verikokeet kilpirauhasen tiimoilta. Olen 58v. ja olen työkyvyttömyyseläkkeellä, sairastin vaikean työuupumuksen 2000-luvun alussa. sinäkin mainitsin, että olet kärsinyt työuupumuksesta...muistelen lukeneeni, että stressillä on syynsä syövän synnyssä. Mies tukee minua täysillä, mikä on ihanaa, olemme uusperhe ja meillä on 9 lastenlasta, kyllä lapset, heidän puolisonsa ja lastenlapset ovat valtava tuki tässä tilanteessa.
Kaikkea hyvää sinulle ...ja minä itken taas.
Sini-likka | 28.8.2011 klo 11:21:01