Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoidot ja sairausloma
HeiKiitos kirjoituksestasi! Itselläni aika syöpälääkärille tulevana perjantaina, mahdollisesti hoidot alkavat ensi viikolla, jännittää..
Olen saanut pidettyä melko hyvin "lomaa" sairaudesta, en ole juurikaan valvonut öisin enkä miettinyt asiaa päivisin. Olen reissunnut, viettänyt juhannuksen ja jopa 50vuotis päiväni railakkaasti. Osapoistohan minulla oli 24.5. duktaalinen situs 2 levinnut kolmeen imusolmukkeeseen.
Toki pelottaa kun miettii että kroppa tungetaan täyteen myrkkyä ( olen kyllä omalta osalta itsekkin myrkyttänyt itseäni,yäk )
Toisaalta olen sitä mieltä että olemme hyvässä asemassa koska sairauteemme on pystyvät hoidot, tämä asia minua ainekin lohduttaa ja helpottaa oloani. Lääkäri sanoi leikkaukasen jälkeen että tauti on vakava mutta hoidettavissa, tätä olen itselleni muistutellut tarpeen tullen.
Mieheni kansssa olen sopinut että kun ensimmäinen hiustukko irtoaa niin sitten hän leikkaa minulla mahd lyhyen siilitukan. Enemmänkin olen huolissani huonoista oloista ja väsymyksestä, olen melko vilkas ihminen joten paikoillaan makoilu on minulle vaikeaa. Täytyypi varmaan ajatella että hetken se kestää vain... Pakastimeen olen jo varannut jäätelöä ja aion myös ostaa kylmäkeittoja ja muuta kylmä ruokaa. Yhdeltä kaverilta kuulin että ikävään makuun suussa hän oli syönyt pastelleja joita hänellä olikin ollut useampi rasia hoidoissa mukana. Jääpaloja tuntuvat myös monet käyttävän.
Tällä hetkellä meitä molempia mietityttää tulevat hoidot mutta haluan uskoa että kaikki menee hyvin! Uskon että meistä pidetään hyvää huolta ja hoitohenkilstö on ammattitaitoista. Olemme tämän kaiken jälkeen vahvempia ihmisinä, näin haluan ajatella.
Hyvää vointia Sinulle ja kaikille kanssakulkijoille!!!
palajamme kokemuksia rikkaanpina
Helena
- Hoidot ja sairauslomaAnskuli
- Re: Hoidot ja sairauslomaSini-likka
- Re: Hoidot ja sairauslomaAnskuli
- Re: Hoidot ja sairauslomaSini-likka
- Re: Hoidot ja sairauslomaHelena1961
- Re: Hoidot ja sairauslomaniin pieni
- Re: Hoidot ja sairauslomaKatjusmaaret
- Ensimmainen sytostaatti ja vasta-ainehoito eilenKristaemilia