Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoidot ja sairausloma
Hei Sini-Iikka! Toivon sinulle paljon voimia ja jaksamista! Minua auttoi paljon se, että etenin ns. pala kerrallaan, vaiheittain, ja että aina on yksi vaihe ohi. En uskaltanut haukata koko "palaa" kerralla. Seuraava vaihe on onkologin vastaanotto ja otetaan vastaan mitä annetaan. Ei kannata etukäteen murehtia, sillä se on vain turhaa energian tuhlausta. Sinulla on perhe mahtavana voimavarara ja tukena.Uupumuksesta sen verran, että itsekin olen aikaisemmin kärsinyt sentapaisesta. Minulla on ollut kausia, että olen pitkään kärsinyt unettomuudesta, mieliala on ollut matala ja olo stressaantunut. Aina niistä olen yli selvinnyt entistä ehompana. Tähän sairastumiseeni olen suhtautunut ihmeen positiivisesti. Jostain niitä voimia on tullut, ja nyt olen noin puolivälissä hoitoja. Asenne auttaa! Luen tällä hetkellä kirjaa: "Voima", jonka on kirjoittanut Rhonda Byrne. Suosittelen. Ei muuta kuin positiivisuutta kehiin:) Ja kyllä itkukin auttaa. Silloin pitää ja saa itkeä kun itkettää.
- Hoidot ja sairauslomaAnskuli
- Re: Hoidot ja sairauslomaSini-likka
- Re: Hoidot ja sairauslomaAnskuli
- Re: Hoidot ja sairauslomaSini-likka
- Re: Hoidot ja sairauslomaHelena1961
- Re: Hoidot ja sairauslomaniin pieni
- Re: Hoidot ja sairauslomaKatjusmaaret
- Ensimmainen sytostaatti ja vasta-ainehoito eilenKristaemilia
- Re: Hoidot ja sairauslomaKristaemilia