Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoidot ja sairausloma
Heippa taasen kanssasisaret! Täällä meillä on touhuttu pienoisessa Kortisonihuumassa ja laitettu kesän herkut talteen. Olen keittänyt tänään kaksikymmentä litraa omenahilloa. Kaikki ei todellakaan tule meidän pieneen perheeseen, vaan teen myös lasten ja sisaren perheille. Olen tällainen vanhanajan mummi, joka nautin tällaisesta puuhastamisesta. Viime yönä nukuin vain muutaman tunnin, mutta kun tietää mikä sen aiheuttaa, niin yritän vain rentoutua.Nyt tuntuu kyllä mukavalle käydä kohta nukkumaan.Edellisen Taxon jälkeen keitin mustikkahilloa ja kuinka ollakaan se maistui aivan suolaiselle. Nyt tuntui valkeakuulaista hävinneen happo.
Eilen juhlistimme mieheni kanssa sytostaattien puolen välin etappia. Tein hyvät pihvit ja päälle paksua kanttarellimuhennosta, mutta maku oli kyllä tipotiessään. Onneksi tämä on vain väliaikaista.
Vointi on ollut muuten oikein hyvä, kasvot kuumottavat kortisonin ja Taxon yhteisvaikutuksesta ja tyhjiä aivastuksia tulee välillä.
Minun kasvaimeni oli duktaalinen, multifokaalinen, gradus III-reseptoripositiivinen sekä Her2-positiivinen. Hormonihoito jatkuu siis viisi vuotta. Levinneisyyttä ei ollut. Löysin itse kudostiivistymän ja pidin sitä mastopathiana, kuten gynekologinikin, mutta kyseessä olikin aivan muuta. Tärkeintä, että kainalot ovat puhtaat, ennusteen kannalta ei kuitenkaan Graduksella ole niin paljon painoarvoa. Olen erittäin toiveikas tulevaisuuden suhteen! Seuraava onkologin konsultaatio syyskuun ensimmäisellä viikolla.
Onnea meille Cef-hoitoihin, joku kertoi tällä palstalla, että se oli helpompi juttu kuin Taxo. Minulla on tuttava rouva joka on saanut Cef-hoitoa. ensimmäisen hoidon jälkeen väsymys loppui 12 tuntia tiputuksesta eikä pahoinvointia ole ollut. Pissa oli jonkin aikaa punaista. Tämäkin on niin yksilöllistä. Ei murehdita etukäteen. Hyvää yötä!
- Hoidot ja sairauslomaAnskuli
- Re: Hoidot ja sairauslomaSini-likka
- Re: Hoidot ja sairauslomaAnskuli
- Re: Hoidot ja sairauslomaSini-likka
- Re: Hoidot ja sairauslomaHelena1961
- Re: Hoidot ja sairauslomaniin pieni
- Re: Hoidot ja sairauslomaKatjusmaaret
- Ensimmainen sytostaatti ja vasta-ainehoito eilenKristaemilia
- Re: Hoidot ja sairauslomaKristaemilia