Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoidot ja sairausloma
Heippa!Aika jännä juttu, ettei otettu sydämen ultraa. Tänään, kun se tehtiin, niin lääkäri sanoi, että ultra otetaan vielä uudelleen hoitojen kuluessa, ei mulla kyllä mitään sairauksia ole koliitin ja astman lisäksi. Olisitko sen verran nuorempi, että ajattelivat ettei tarvitse katsoa.
Minä odottelen sitä peruukin maksusitumusta kotiin ja käyn sitten heti hakemassa varaamani "varatukan". Olin yllättynyt, että peruukit on niin hyvän näköisiä ja mallit moderneja!
Toivotaan, että sun hoidot menee hyvin eikä mitään ongelmia ilmaannu. Varmaan sielläkin tarvittaessa konsultoidaan sisätautilääkäriä mikäli vatsan oireilu pahenee sytoista.
Tsemppiä huomiseen ja eväät mukaan hoitoon, ainakaan täällä ei ole hoitohuoneessa tarjolla muuta kuin mehukeittoa ja teetä, hoitaja kehoitti ottamaan mukaan esim.kahvia ja evästä. Odottelen kuulumisiasi ja olen hengessä mukana !
- Hoidot ja sairauslomaAnskuli
- Re: Hoidot ja sairauslomaSini-likka
- Re: Hoidot ja sairauslomaAnskuli
- Re: Hoidot ja sairauslomaSini-likka
- Re: Hoidot ja sairauslomaHelena1961
- Re: Hoidot ja sairauslomaniin pieni
- Re: Hoidot ja sairauslomaKatjusmaaret
- Ensimmainen sytostaatti ja vasta-ainehoito eilenKristaemilia
- Re: Hoidot ja sairauslomaKristaemilia