Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hoidot ja sairausloma

Heippa uusi ystävä!
Tällä hetkellä olet vielä rajussa tunnemylläkässä, jonka minä olen jo läpikäynnyt. Onkologin konsultaation jälkeen olo on rauhallisempi. Sinulla on paljon kysymyksiä, joten kirjoita ne paperille ylös, vastaanotolla kaikki kysymykset unohtuvat. Rintahoitaja sairaalassa on vain Sinua varten, ole häneen usein yhteydessä. MInua helpotti se, että löysin itse kudostiivistymäni, jolloin jo asian käsittely alkoi ennen lääkärille menoa. Tärkeintä olisi, että menisit eteen päin vain porras portaalta. Rintasyövän hoito on huippuluokkaa Suomessa ja aina tulee uusia lääkkeitä. Ole turvallisin mielin. Aina löytyy pelastusrenkaita joihin pitää turvautua, ne antavat voimaa. Ja itku purkaa paineita, anna itkun tulla sekä hyvistä että tuskaisista asioista. Minå olen ollut tautini kanssa erittäin avoin, olen puhunut siitä hyvin monille. Puhuessani teen omaa surutyötäni ja samalla hyväksyn todellisuuden. Ja tätä kautta tulee se suunnattoman tärkeä ystävien tuki ja puolesta rukoilijoita löytyy.oimia sinulle ja rauhallista yötä.
gugi53 | 28.8.2011 klo 20:55:44