Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Maksa-arvot (Pikku-Myylle)
Tervehdys kaikki nettiriippuvaiset kohtalotoverit:)Lueskelin tässä viestejä ja tuntui, että kaikista kivuista ja peloista huolimatta, positiivisiakin fiiliksiä löytyi. Julia, ihanaa, että vointisi suunta on positiivinen ja Karhuttarellakin oli kivoja uusia harrastuksia alkamassa. Samoin meitä töihin palanneita löytyy linjoilta.
Minulla on ollut välipäivä tänään töistä ja olen lähinnä lepäillyt - no kaivoin esille pipolangat ja vähän printtailin kuvianikin. Ihanaa olla yksin hiljaisuudessa vaihteeksi. Aikalailla on väsyttänyt, tuntuu, etten mitenkään jaksaisi kokopäiväisesti olla töissä.
Olen tässä mietiskellyt väsymystäni ja niinkuin joku kirjoitti, väsymys ja pahoinvointi taitavat ajoittain kuulua elämäämme ihan aina. Katselin kalenteriani ja oivalsin seuraavan asian: kontrolli 3kk:n välein ei kuulosta kovinkaan rankalta muuten kuin henkisesti, mutta kun lasken kaikki labrakäynnit, lääkärit, fysioterapiat, tukipuseron sovittamiset jne. tälle jaksolle, pääsen lukuun 15. Sehän on jo enemmän kuin kerran viikossa! Ei ihme, että tunnen hoitoväsymystä ja yleisväsymystä, kun vielä asun täällä peräkylässä ja joka paikkaan pitää matkustaa. Niin ja varmaan kaikki lääkkeetkin vaikuttaa. Olihan sitä aina ennenkin vähän väliä väsynyt, mutta nyt on usein kyllä toooosi väsynyt.
Olen kuitenkin iloinen, että sain mahdollisuuden olla vielä töissä, kun "sairastumiseni 1-vuotispäivä" on ensi vkolla ja kaikki on tapahtunut niin kovalla vauhdilla ja vyörytyksellä. Vaikka ei se kyllä taida olla yhtään helpompaa, jos hivutetaan vähitellen. Kaikki me tässä veneessä ollaan kovilla, jokainen omalla tavallaan, mutta ollaan me myös aikamoisia sankareita, kun tässä tarrataan elämään, rapujuhliin, harrastuksiin jne kynsin ja hampain. Minäkin ilmoittauduin kansalaisopistoon terapeuttiseen maalaamiseen ja se alkaa lokakuussa.
Voimia, vointeja ja toiveikasta mieltä kaikille,
Santeri
- Maksa-arvotKarhutar
- Re: Maksa-arvotjulia
- Re: Maksa-arvotkevätmieli
- Re: Maksa-arvotKarhutar
- Re: Maksa-arvotusva
- Re: Maksa-arvotjulia
- Re: Maksa-arvotpikkumyy-41
- Re: Maksa-arvotKarhutar
- Re: Maksa-arvot (Pikku-Myylle)Karhutar
- Re: Maksa-arvot (Pikku-Myylle)santeri