Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Milloin ja missä vaiheessa tehdään uusia levinneisyystutkimuksia?
Minullakin vihloi tervettä rintaa sytojen alkuvaiheessa, lopussa muistaakseni ei enää vihlonut, eikä sen jälkeen ole ollut kipeä. Leikattu sen sijaan on oireillut hoitojen aikana ja varsinkin nyt kun jo 25 sädekertaa on takana. Enää 5 boosteria, jee. Kainalokin on taas turvoksissa ja olkavarsi oireilee sädehoidosta.Ja nuo selkävaivat... Tuntuvat olevan tosi yleisiä, Itselläni oli lähinnä väsymystä ja lihaskireyttä, kunnes lauantaina astuin pimeässä metsässä monttuun ja lanneranka sai täräyksen siinä rytäkässä. Olen nyt syönyt viikonlopusta lähtien 800 mg:n buranaa, hieronut voltaren emulgeliä ja tänään hain vielä terkkarista tukivyön. Että harmittaa. Onneksi pystyn kuitenkin liikkumaan, eikä särkylääkityksen avusta ole juurikaan kipuja. Toivottavasti menee tällä ohi.
Viikon päästä on lopputarkastus. Jos selkä kenkkuilee edelleen selvästi, aion ruinata jonkun tutkimuksen. Voihan siellä olla facettilukkokin tai jotain muuta, joka vaatii toimenpiteitä. Syöpään en sentään vielä usko, kai ne kivut olisivat tosiaan jatkuvia. Nämä menee levolla ja buranalla ohi. Mutta kaihertaa silti pelonpoikanen mielessä, en kiellä.
Minulle ei myöskään ole tehty mitään levinneisyystutkimuksia, ennen leikkausta otettiin keuhkokuva. No, nyt otetaan verikokeet taas pitkästä aikaa. Saas nähdä millaiset veriarvot ovat, kovin olen väsynyt tässä hoitoputken loppusuoralla. Hirveä vuosi tämä on ollut.
Lokakuun alusta pitäisi jaksaa palata töihin, ja olen ihan puhki. En todellakaan tunne olevani kunnossa vielä. Kauankohan tämä väsymys kestää!!?
- Re: Milloin ja missä vaiheessa tehdään uusia levinneisyystutkimuksia?kevätmieli
- Maksa-arvotKarhutar
- Re: Maksa-arvotjulia
- Re: Maksa-arvotkevätmieli
- Re: Maksa-arvotKarhutar
- Re: Maksa-arvotusva
- Re: Maksa-arvotjulia
- Re: Maksa-arvotpikkumyy-41
- Re: Maksa-arvotKarhutar
- Re: Maksa-arvot (Pikku-Myylle)Karhutar
- Re: Maksa-arvot (Pikku-Myylle)pikkumyy-41