Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Useita kasvaimia rinassa?
Hei taas ja kiitos taas viesteistänne!Minullakin on kaksi poikaa. Isommalle kerroin suurin piirtein miten asiat ovat (sairaus, leikkaus, väsymys). Pienempi tietää, että tissi on kipeä ja äidin pitää mennä sairaalaan. Ikävä kyllä olen pari kertaa pillahtanut itkuun poikien nähden, mikä heitä kovasti huolestuttaa. Yritän parantaa tapani.
Viime yö meni taas kauhukuvia maalaillessa. Päivän jaksaa olla positiivinen ja touhuta, mutta yön pimeydessä mieli mustenee. Migreenikin on iskenyt jokaisen unettoman yön jälkeen. Ajattelin, että olen kohta ihan loppu, jos en saa nukuttua ja niinpä marssin tänä amulla lääkärille ja sain unilääkereseptin.
Onneksi perhe, ystävät ja suku ja tietysti te :) olette tukena. Toivon, että kun leviämistilanne selviää, myös mieliala tasoittuu. Omat ajatukset pyörivät koko ajan vain sen kysymyksen ympärillä, että onko syöpä ehtinyt levitä ja öisin mieleen juolahtaa kaikenlaisia oireita... Leikkaus, rinnan menetys ja hoidot tuntuvat vielä tässä vaiheessa pikku jutuilta, mitä ne eivät toisiaankaan oikeasti ole. Nyt vain tuntuu siltä, että jos syöpä ei ole levinnyt, millään mulla ei ole väliä.
Mukavaa viikonloppua teille! Me lähdemme poikien kanssa luvatulle Särkänniemen matkalle ja maanantaina sitten sairaalaan. Kuinka kauan te muuten olitte leikkauksen jälkeen sairaalassa?
Kauriina
- Useita kasvaimia rinassa?Kauriina
- Re: Useita kasvaimia rinassa?Karhutar
- Re: Useita kasvaimia rinassa?skorpioni-74
- Re: Useita kasvaimia rinassa?Kauriina