Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kohdunkaulan syöpä

Kiitos ihanan piristävästä viestistäsi.
Minua hoitaa Tapio/Tapani(en muista varmasti etunimeä) Kuoppamäki ja tapasin hänet jo viime viikon perjantaina ensimmäisen kerran, mielestäni oli aivan ihana ihminen. Siellä poliklinikka ajat olivat 2h myöhässä silti hän jaksoi ja ehti kanssaani läpikäymään koko asian juurta jaksaen.

Ikävä kuulla rintasyövästäsi, toivon koko sydämmestäni että selviät myös siitä.Voit koska tahansa olla minuun yhteydessä meili: susanna.pienimaki@netikka.fi tai soittaa 044-5377838

Itseläni tämä lekkaukseen odous aika tuntuu helvetilliseltä, varasin tulevalle maanantaille ajan tutulle psygologille ettei pääni pettäisi.Suuri pelkoni on myös puolisoni jota en saa puhumaan asiasta avoimesti, toki ymmärrän että hän ehkä käsittelee asioita erilailla kuin minä, mutta pakkoan meidän on tämä syöpä joskus kohdata..lapsettomuus onkin sitten ehkä enemmänkin minun henkilökohtainen ongelmani.

Kotoisin olen laihialta, joten saankohan pirkanmaan yhdistyksiltä apuja, sen verran tiedän ettei laihialla ole tukiverkostoa se pitää hakea vaasasta..

Toivottavasti ollaan jatkossakin yhteydessä joko täällä tai sit henkilökohtaisemmin..

Terveisin
Susku
Susku69 | 29.2.2008 klo 00:56:46