Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: kohdunkaulan syöpä
moi Viveka,minä en saanut sädehoitoa enkä sytoja ennen enkä jälkeen leikkauksen. Leikkausessa pystyttiin toteamaan että kaikki imusolmukkeet olivat puhtaita eli syöpä ei ollut levinnyt.
en syönyt mitään vitamiineja tms ennen leikkausta.
Olen yleensä yltiöpositiivinen tyyppi mutta tämä kyllä pysäytti. muistan kerran kirjoittaneeni ystävälleni että en meinaa jaksaa enää edes hengittää ja hän vastasi että jatka hengittämistä vaan :) näinkin pieni viesti auttoi jaksamaan kamalasti!
itse en voinut mitenkään uskoa että 32-vuotiaana sairastun vakavasti näin yllättäen ilman mitään fyysisiä oireita, kun olen ollut aina erittäin terve. ehkä se oli shokki siksikin.
mutta nyt on asiat paremmin ja terveiden kirjoissa ollaan, ainakin toistaiseksi.
tosin tämän sairauden kanssa täytyy oppia vaan elämään koska sehän kurkkii kuitenkin nurkan takana ainakin kontrollien muodossa...
voimia sinullekin!!!!
- kohdunkaulan syöpäSusku69
- Re: kohdunkaulan syöpäellinoora
- Re: kohdunkaulan syöpäSusku69
- Re: kohdunkaulan syöpäSariMari
- Re: kohdunkaulan syöpämummo46
- Re: kohdunkaulan syöpäsakripa
- Re: kohdunkaulan syöpäsakripa