Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Hoitojen aikana töihin?
Haluaisin kuulla vielä lisää kokemuksistanne töiden tekemisestä hoitojen aikana. Rintani on leikattu kolmisen viikkoa sitten, mutta olen tässä harmitellut, kun otin niin pitkän sairausloman. Olisin voinut olla töissäkin välillä. Tykkään työstäni!Minulla on ennestään kokemuksia sytostaattihoidoista (non Hodgkinin lymfooma). Cop-hoitojen aikana voi hyvin käydä töissä.On kokemusta kahdelta jaksolta. (En puhu nyt fyysisesti raskaasta työstä.)Sen sijaan CHOP-hoitojakso oli sellainen, että meni monta päivää, että olin kuin päälle astuttu mato. En olisi jaksanut olla töissä. Osaisiko joku arvioida rintasyöpään annettavan sytostaatin rasittavuutta? Onko se kaikille tämä CEF, josta olen lukenut tältä palstalta?
Nimimerkki "Pistaasi" oli muun muassa ollut töissä, ja se innosti minua, kun en täällä kotona ole kuin tyhjän panttina. Kertokaa kokemuksianne ja mielipiteitänne!
- Hoitojen aikana töihin?Vaarain
- Re: Hoitojen aikana töihin?kevätmieli
- Re: Hoitojen aikana töihin?Vaarain
- Re: Hoitojen aikana töihin?seliisa
- Re: Hoitojen aikana töihin?sirpale
- Re: Hoitojen aikana töihin?Karhutar
- Re: Hoitojen aikana töihin?päivänsäde
- Re: Hoitojen aikana töihin?pistaasi