Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: isä lähti, ikävä jäi
Hei.Teimme isän diagnoosin kuultuamme sopimuksen,ettemme itkisi isän nähden.Nyt tämä sopimus on rikottu useaan otteeseen.Minulla on kaksi siskoa,ja isä on aina ollut todella huolissaan meidän jaksamisesta.Jos lääkäri antoi huonoja uutisia,isä sanoi äitille,ettei tytöille kerrota.Mutta aina he kuitenkin meille kertoivat,mitä lääkäri oli heille sanonut.
Isä olisi saanut jäädä sairaalaan viime kerran jälkeen,mutta halusimme tuoda hänet kotiin.Isä on saanut sairaalassa muutaman kerran paniikkikohtauksen pelkästään siitä,että olemme hetkeksi poistuneet hänen viereltään.Uskon,että isää pelottaa.Ymmärrän tämän kyllä täysin.Minuakin pelottaa.Eniten murehdin äitiäni.Miten hän tulee kestämään tämän kaiken.
Oletko joutunut hakemaan ammattiapua isäsi kuoleman jälkeen?Kysyin lääkäriltä suoraan,miten isä tulee kuolemaan.Sitä kysymystä olen miettinyt usein.
Kiitos,että vastasit minulle.Tuntuu hyvältä,että voin keskustella jonkun sellaisen kanssa,kuka oikeasti tietää mitä käyn läpi tällä hetkellä.
- Re: isä lähti, ikävä jäiariesgirl
- Re: is� l�hti, ik�v� j�iisintyttö
- ikävä on suuritii_
- Re: ikävä on suuriariesgirl
- ikävä on suuritii_
- Re: ikävä on suuriMiiru
- Re: isä lähti, ikävä jäilinda