Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: ikävä on suuri
Poikaystäväni sanoi minulle kerran jonkun itkukohtaukseni jälkeen, että hän luuli että kun isäni kuoli, tilanne helpottaisi. Todella niinhän se jollain tasolla on, mutta tämä ikävä on ihan uusi tunne. Kun vielä marraskussa itki että pelottaa, ja ikävöi etukäteen, nyt itkee vaan suurta ikävää. Kumppaneille nämä tilanteet ovat äärettömän rankkoja. En tiedä olisinko itse toisen asemaa kestänyt. Kun osaisi kiittää oikealla tavalla poikaystävää hänen jaksamisestaan.. Mä yritän olla hyvä tyttöystävä aika kun voin hyvin, siivoon, teen ruoat, ym. Mutta jos kus ei vaan jaksa, ja mua pitää "hoivata". Yksi hyvä asia itkukohtauksisani on. Jostain syystä alan tiskata astioita kun itken, tuleepa ainakin tiskattua. Ootkosä alkanut tarkkailemaan terveyttäsi?- Re: isä lähti, ikävä jäiariesgirl
- Re: is� l�hti, ik�v� j�iisintyttö
- ikävä on suuritii_
- Re: ikävä on suuriariesgirl
- ikävä on suuritii_
- Re: ikävä on suuritii_
- Re: ikävä on suuriMiiru