Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: isä lähti, ikävä jäi
Käskit minua tulla lukee sun viesti tänne..Silloin viellä isäni eli ja luulin että hän selviää..Mutta isäni kuoli 8.1.2007...
Sama siskoni..hänkin kuoli..31.12.2006.Mutta ilman syytä.Hänellä ei ollut mikään sairaus..sydän pysähtyi.Yöllä,nukkuessaan..
Minun isällä oli myös aivokasvain.Vuosi ennen sitä oli saanut tietää.Ja koko viime vuoden aikana on ollut taistelu sitä vastaan.Ja siskolleni tämä ollut myös raskasta.Mutta en ymmärtänyt kuinka raskasta..
Kaikki oli samalailla niinkuin sulle tapahtunut..vain sen ero että sulla oli isä 7v..Isäni sai vain elää 1v sen jälkeen kuin kasvain löytyi.
Syytin silloin itseni sitä varten kun pakotin isä lääkäriin..kun hän ei halunnut sinne..En toivonut että isäni joutuu kärsiä..tiesin kuinka vakava tämä oli..Olen kuitenkin iloinen että sain olla isäni kanssa noin paljon lopussa ja isä oli iloinen että yritin kaikeni hänen varten..
Nyt syytän itseni sitä varten miksen ollut siskoni kanssa enemmän.Ainoa sisko..ja en huomannut kuinka hän kärsi..olin vain isäni kanssa ja yritin kaikkea..
Ja ikävä aivan kauheasti..Olisin pitänyt olla ja puhua siskoni kanssa enemmän..kun hänellä ei ollut paljon ketään muu läheinen kuin minä..
Tiedän että en voi enää asialle mitään,ja elämä pitää jatkaa..Vaika raskasta on.
Joka päivä ajattelen isäni ja siskoni.
Enkä vielä ymmärrä että ne tosissaan on poissa.
Molemmat haudattiin samana päivänä..
Miten on mahdollista?
En usko mihinkään kaikki tämän jälkeen..
- Re: isä lähti, ikävä jäiariesgirl
- Re: is� l�hti, ik�v� j�iisintyttö
- ikävä on suuritii_
- Re: ikävä on suuriariesgirl
- ikävä on suuritii_
- Re: ikävä on suuriMiiru
- Re: isä lähti, ikävä jäinette