Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Kodittomuus
Tiltu...Minullakin on äitini nuhjuinen vanha villatakki,minkä puen Pinjan ja äidin ikävässä päälleni...
Paljon muita vaatteita ei ole-koska äitini oli jo kuollessaan 69-vuotias ja tyylinsä vanha-kaunis ja arvokas.Olemme ihan eri kokoisiakin.Isä antoi sitten lahjoituksiin vaatteet pois,kun saimme ensin lapset katsoa läpi.
Olen saanut myös muutamat kauniit kengät suruystävältäni,jonka tytär kuoli liikenneonnettomuudessa.Hän on kokenut,että haluaa antaa lapsensa kengät minulle,joka otin yhteyttä heti ja tarjosin apuani.Hän sanoi,ettei voisi antaa niitä minne vaan.Minulle se oli luottamuksen osoitus ja kävinkin tytön haudalla juttelemassa ja kiittämässä niin kauniista kengistä...
Se että on itse lapsensa menettänyt antaa uudenlaista rohkeutta kohdata.Emme tunteneet aiemmin,mutta tässä lähellä asuvat.Nyt pidämme yhteyttä koko ajan-käymme lenkillä ja olimme samassa sururyhmässä,minkä seurakunta järjesti vasta viimekuussa.Olimme siellä 4 perhettä-sattumalta kaikki lapsensa menettäneitä.
Olo on jo tässä kirjoittaessa helpottamassa...Kirjoitin tuonne toisen viestin,mihin purin 8 kk:n ikävääni Pinjaani...
KIITOS kun luit <3
Lämmin halaus ja jaksamista!Olet mielessäni <3
Pinskuttimen mamma
- KodittomuusTiltu_R
- Re: KodittomuusMynthon
- Re: Kodittomuussusie
- Re: KodittomuusLeskeksi joutunut..
- Re: Kodittomuusjust me
- Re: KodittomuusWenny
- Re: KodittomuusWenny
- Kodittomuus/ Wennyllejust me
- Re: Kodittomuussurusyksy