Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Kodittomuus/ Wennylle
Hei vaan !En minäkään ole aikonut asua tässä talossa lopun elämääni (?) Ei yksi ihminen tarvitse näin paljon tilaa/huoneita. Ei sitä tiedä mitä elämä tuo sitten tullessaan. Töissäkin on jatkuvaa muutosta. Lokakuun alussa saadaan tietää mitä jälleen kerran tehdään uusiksi yhtiössä jossa olen töissä ! Missä on minun työpaikkani vai onko sitä missään?! Viime vuoden lokakuun alussa mieheni siirtyi ajasta ikuisuuteen ja nyt taas tapahtuu, tosin asiat eivät ole mitenkään verrattavissa, viime vuosi oli suuri ja raskaimpiin lukeutuva elämänmuutos ja nyt sitten taas tapahtuu lokakuun alussa jotain , todennäköisesti.
Kyllä tässä voimia kysytään.
Harmi vaan, kun sinne henkilökohtaisen keskustelun palstalle ei tunnu pääsevän, vaikka luvattu on , saa nähdä milloin. Ei täällä yleisesti viitsi kaikkea kertoa. Kyllä olisi terapiaa tavallaan sekin, että voisi keskustella jonkun saman kokeneen kanssa yksityisemmin asioista. Seurakunnan sururyhmään en varmaan mene, luulin että automaattisesti minä olen mukana aiempien keskustelun perusteella , mutta taas tuli eilen kirje jossa pitää ilmottautua, ja 8 ensimmäistä otetaan. Kyllästyttää ainainen ilmottautuminen ja että "ensimmäiset otetaan". Ihme touhua tuokin!
Terveisin ja voimia kaikille !
Just me
Tänään menen kuitenkin mökille ja yritän jotenkin "unohtaa" kaiken, katselen luontoa vaikka aurinko ei paistaisikaan. Ensi viikolla olen lomalla!
- KodittomuusTiltu_R
- Re: KodittomuusMynthon
- Re: Kodittomuussusie
- Re: KodittomuusLeskeksi joutunut..
- Re: Kodittomuusjust me
- Re: KodittomuusWenny
- Re: KodittomuusWenny
- Kodittomuus/ Wennyllejust me
- Re: Kodittomuussurusyksy
- Re: Kodittomuuspk855922
- Re: KodittomuusKristiina
- Re: Kodittomuussusie