Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Kodittomuus
Tänään olin siivoamassa äitini luona, isäpuoleni Jarmon lokakuisen kuoleman jälkeen olen ollut joka viikko aina lauantaisin auttamassa ja samalla vähän katsomassa äidin "perään".Äiti alkoi sitten puhua,että Jarmon vaatteita voisi viedä kirpputorille myytäväksi.Se tuntui jotenkin tosi pahalta.Olen laittanut Jarmon vaatteet pahvilaatikoihin,eteiseen jätin tarkoituksella Jarmon maiharin.Siinä se roikkuu ja tuoksuu vielä Jarmolle.Sitä voi ohikulkiessaan nuuhkaista.Muistan kun inhosin Jarmon eläessä sitä kammottavaa vihreää maiharia,joka oli Jarmon tavaramerkki,ei halunnut luopua siitä millään,vaikka muitakin takkeja kaapista löytyi.Tuntuu jotenkin niin turvalliselle,kun se takki siinä roikkuu,niinkun Jarmo olisi vaan jossain piipahtamassa,ja joskus laittaa sen takin päälleen...Oli ihan hirveää silloin kuoleman jälkeen,viikata vaatteita pois,ja käydä Jarmon papereita läpi ym.ym.Miten siihen silloin pystyi?Niin pian kuoleman jälkeen.Tunteet oli niin pinnassa,ja itkusta ei meinannut loppua tulla.Jarmon kassi,joka oli Terho-kodissa on purkamatta vaatehuoneessa edelleen.Saa ollakin toistaiseksi.Kyllä sen ehtii joskus myöhemmin.Sitä vaan haluaa,että Jarmo "näkyy"vielä heidän kodissaan.Ikävä on niin suuri,tuntuu ettei olo tämä pahaolo helpota millään.
Jaksamista teille kaikille,jotka rämpii samassa suossa.Voi kun joku osaisi sanoa,milloin tämä olo helpottuu.
- KodittomuusTiltu_R
- Re: KodittomuusMynthon
- Re: Kodittomuussusie
- Re: KodittomuusLeskeksi joutunut..
- Re: Kodittomuusjust me
- Re: KodittomuusWenny
- Re: KodittomuusWenny
- Kodittomuus/ Wennyllejust me
- Re: Kodittomuussurusyksy
- Re: Kodittomuuspk855922
- Re: KodittomuusKristiina
- Re: Kodittomuussusie