Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: suru
Osanottoni! Tiedän suunnilleen miltä sinusta tuntuu, itselleni on sattunut lähipiiriin yksi itsemurha ja pitkälle edennyt syöpätapaus 3kk sisällä. Kriisi ja suru on päivittän läsnä mutta jossain on silti pieni ajatus että elämän on jatkuttava. Itse olen kokenut voimakastakin kuolemanpelkoa ja elämänarvot ovat menneet uusiksi. Mitään muuta mahdollisuutta ei ole kuin koittaa jaksaa eteenpäin. Onhan sinulla läheisiä ihmisiä läsnä? elä jää yksin miettimään asioita.Itse katselin paljon valokuvia, muistelin, juttelin asioista päivittäin ja kuuntelin paljon musiikkia ja ennenkaikkea itkin. Hautajaisiin asti viikot menivät kuin sumussa. Olen sitä mieltä että ikävä ei ikinä häviä, ajan kanssa se muuttuu muistoiksi. Ehkä joskus oppii elämään ilman läheistä, se vie aikaa. Isäni sanoi minulle että onneksi kaikki ei lähde täältä onneksi yhtäaikaa. JAKSAMISTA!
- surukatarina
- Re: suruariesgirl
- Re: surukatarina
- Re: suruapila
- Re: surusalla10
- Re: suruvptoss-60
- Re: surusalla10
- Re: suruSurutar
- Re: surukatarina
- Re: suruninnu72
- Re: surumustaan pukeutunut äiti
- Re: suruÄiti