Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: suru

Tänään on taas niitä päiviä kun suru on niin äärettömän vaikea. Olen itkennyt aamusta asti. Huomenna menen rintasyöpäleikkauseen jo toista kertaa. Edellinen kerta oli neljä vuotta sitten ja silloin rakkaani oli minun kanssa. Nyt joudun olemann ilman häntä. Onneksi minun hyvä ystävä on mukana huomenna. Luulisi että nämä vastonkäymiset loppusivat joskus, alan olla niin kamalan väsynnyt näihin. Olen yrittänyt olla positivinen mutta voimat alkaa vähittelen loppua. Tässä on ollut näita sairastumia jo viisi vuotta ensin isosisko sairastui rintasyöpään, hän voi hyvin nyt onneksi, kuin hänen hoidot oli ohi sairastui itse rintasyöpään kuin kaikki hoidot minun kohdata oli ohi niin rakkaani sairastui keuhkosyöpään ja hän nukkui pois. En millään haluaisin katkeroiutua mutta, mutta......
katarina | 27.3.2007 klo 12:58:53