Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: suru

Moi Tulppu ja kaikki muutkin

Kyllä niissä ajatuksissa on järkeä tai ainakin koen samantapaisesti. Tai sitten ollaan molemmat hakoteillä.
Mulla on iskenyt myös hirveä väsymys ja masentumisen tapainen. Olin kyllä kaksi viikkoa lomalla ja tämä arkeen pääsy tuntuu aika vaikealta. Mä kyllä vähän pelkään että jos sitä romahdusta lykkää niin jossain vaiheessa se tulee väkisinkin ja pahempana. Silti minäkin menen eteenpäin hammasta purren ja periksi ei anneta. Joskus tulee mieleen että no olihan tässä jo vähän helpompaa mutta sitten kun ajattelee tarkemmin niin koska muka? Yhtä helv.. täähän on ollu jo puoli vuotta. Siitä asti kun se todellinen hyvästi jättämisen aika tuli. Olen yhtä aikaa katkera, vihainen, surullinen kaikkia mahdollisia ikäviä tunteita. Eniten pelottaa se ajatus että kokee itsensäkin kuolleeksi. Toisinaan ei tiedä kumpi on pahempaa eläminen vai kuoleminen. On päiviä jolloin vain odottaa että kohta tämä sitten loppuu. Pitäisikö tästä huolestua?
Ostin tänään kirjan nimeltä Viikkoja, kuukausia. Taitaa mennä sen parissa seuraava viikonloppu.
Voimia kaikille!
"helinä" | 28.2.2007 klo 20:59:02