Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Onko vielä aikaa?

Hei Natikainen ja kaikki muut! Natikaisen tekstissä pisti silmään nuo hautajaiset. Meillä on huomenna äitini hautajaiset ja itselläni on ollut vähän sama fiilis 'häh, mitä me puuhataan'. En ole voinut osallistua järjestelyihin ihan vaan siksi, kun ei vaan henkinen kantti kestä. Odotan myös, että myös minun on äärimmäisen vaikea mennä kappeliin sisään. Mistähän tämä johtuu? Siitäkö, että silloin poismeno konkretisoituu?

Toinen asia, josta haluaisin kirjoittaa on se, kuinka te kaikki olette saaneet elää sairauden rinnalla, kuka enemmän ja kuka vähemmän aikaa. Itse sain kaksi päivää. Mietinkin tässä näin jälkeenpäin, että olen säästynyt paljolta. Tosin luulen, että silti olisin varmaan vaihtanut toisin.

Kaiken tämän keskellä tuntuu hienolta, että täältä verkosta löytyy tällainen sivusto. Huomaa, että meitä on monta. Saa voimia ja jaksamista.
mariamaria | 21.7.2007 klo 01:46:12