Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Vihaa ja katkeruutta
Mitenhän tuon asian tiivistäisiä. Negatiivisiä tunteita voi herättää myös elämäntilanne, johon ajautuu syövän takia. Itse en tuntenut katkeruutta, kun syöpään sairastuin. Hoidot menivät ja olin onnellinen, kun ne tepsivät. Luulin, että näin tästä selvittiin. Yksinkertaistettuna: sainkin muistoksi erinäisiä vaivoja, joiden takia meni työ. Liian pitkä juttu tähän kerrottavaksi. Kelan mielestä en ole kyllin sairas edes saadakseni sairaspäivärahaa (joitakin pätkiä lukuunottamatta). Siis olen saanut kyllä sairaslomia ja monessa tutkimuksessa on todettu, että en ole täysin työkykyinen. Kaikki tämä rasittaa myös taloudellisesti koko perhettä. Ja tästä syystä tulee se tietynlainen viha ja miksei katkeruuskin. Minulla oli mukava työ ja nyt ei mitään tietoakaan töistä.Tässä vain yksi esimerkki, miksi voi tulla negatiivisiä tunteita syövästä. Oikeastaan minulle niitä alkoi tulla vasta noin vuoden päästä hoitojen päätyttyä, kun tajusin, että mitä kaikkea siitä rumbasta seurasikaan. Vaikka kiitollinen olenkin, että selvisin.
- Vihaa ja katkeruuttatigemauk
- Re: Vihaa ja katkeruuttaellinoora
- Re: Vihaa ja katkeruuttatigemauk
- Re: Vihaa ja katkeruuttasoikku
- Re: Vihaa ja katkeruuttasoikku
- Re: Vihaa ja katkeruuttaheleena131
- Re: Vihaa ja katkeruuttaellinoora
- Re: Vihaa ja katkeruuttaeijuli
- Re: Vihaa ja katkeruuttaSarppa 41
- Re: Vihaa ja katkeruuttaarjusca