Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Vihaa ja katkeruutta
Joo varmasti jokainen jossain vaiheessa sairautta kokee vihan ja katkeruuden tunteita. Jossain viestissä oli kommentti, että jokainen varmasti saa parhaan mahdollisen hoidon. Olen tuosta asiasta eri mieltä. Itse sairastaessani erittäin harvinaista syövän muotoa olen joutunut koko sairastamisprosessin ja diagnosoimisprosessin ajan taistelemaan kynsin ja hampain saadakseni hyvää hoitoa vain sitä varten, että lääkärit ovat pihalla harvinaisen diagnoosin vuoksi. Edelleenkään en tiedä edes kuka on hoitava lääkärini, koska minua pallotellaan osastolta osastolle. Kukaan ei katso olevansa juuri sopiva hoitamaan minua. Tämä, jos joku aiheuttaa katkeruutta. Uskon, että jos kokisin turvallisuuden ja luottamuksen tunteita sairaalaa kohtaan, katkeruutta ja vihaakin olisi vähemmän kuvioissa ja minun olisi helpompi hyväksyä sairauteni.Silti pitää myös heti perään kommentoida, että mahdollisimman positiivisen asenteen ylläpito on varmasti hyvä asia. Ystävistä, sukulaisista ja muista tukijoista ei kannata luopua, vaikka kuinka väsyttäisi pitää suhteista huolta. Itse ainakaan en kokisi pärjääväni ilman tukea!
Tsemppiä kaikille!
- Vihaa ja katkeruuttatigemauk
- Re: Vihaa ja katkeruuttaellinoora
- Re: Vihaa ja katkeruuttatigemauk
- Re: Vihaa ja katkeruuttasoikku
- Re: Vihaa ja katkeruuttasoikku
- Re: Vihaa ja katkeruuttaheleena131
- Re: Vihaa ja katkeruuttaellinoora
- Re: Vihaa ja katkeruuttaeijuli
- Re: Vihaa ja katkeruuttaSarppa 41