Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Vihaa ja katkeruutta

Ajattelen että on hyvä, että tunnen, tiedän, olen siis olemassa. Aina välillä on huonompi päivä ja katkeria ajatuksiakin tulee usein mieleen, miksi minä?, miksi minun elämäni menee taas näin sekaisin? kun yhden jos toisenkin henkilökohtaisen kriisin on käynyt ja aina ponnistellut jaloilleen, ei jaksaisi sitä, että sairaus sekoittaa sen jälleen. Mutta minkäs teet, porkutellaan niin ylä kuin alamäkeä ja toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Joskus joku viisas on sanonut, että ihmisen täytyy käydä elämänsä aikana tietty määrä kriisejä, jotta hänestä tulee vahvempi ihminen ja hän oppii elämään niiden kanssa ja kääntämään ne vielä voitoksikin. Vaikeaahan se on, ainakin tämän sairauden kanssa kamppailu, toivotaan kuitenkin että meistä tulee niin mahdottoman viisaita ja vahvoja! Antakaa tunteiden tulla!
eijuli | 26.5.2009 klo 14:53:27