Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Vihaa ja katkeruutta

Juuri tuon vuoksi en halua keskustella uskovien kanssa. "Jumalaankin saa olla pettynyt, Hän kyllä kestää sen."

Oletko sitä mieltä että olen pettynyt sinun Jumalaasi ja siksi en jaksa keskustella uskovaisten, varsinkaan kiihkouskovaisten kanssa?

En halua vetää teidän jumalaanne joka keskusteluun. Haluan keskustella niiden ihmisten kanssa, jotka eivät ripusta elämäänsä uskonnon tai muun vastuunkantajan koukkuun vaan vastaavat itse omasta elämästään.

Tai sanotaan niin, että olen kiinnostunut ihmisten mielipiteistä, en kirkon, raamatun tai jumalan mielipiteistä. Heti jos minulle aletaan perustella mielipidettä joillain em. tahoilla, lopetan keskustelun.

Ei minulla paineita purettavaksi ole tai puran niitä muilla tavoin.

Ammattivänisijät ovat niitä, jotka vänisevät aina ja joka paikassa ja vielä vakavissaan. Ei vain niitä jotka kirjoittavat tänne kriittisiä tai valittavia mielipiteitä.

Säästä siunauksesi niille jotka sen haluavat vastaanottaa.
tigemauk | 21.5.2009 klo 15:51:57