Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: Polysytemia Verasta

Minun miehelläni ei ole todettu reumaan viittaavaa. Reumatologi sanoi ettei ole reumaa. Hänkin totesi että voi johtua perussairaudesta.
Täällä on puhuttu liikunnasta. Minun mieheni liikkuu todella vähän ja nyt kun kivut on lisääntyneet niin vielä vähemmän. Itse harrastan paljon liikuntaa ja yritän aina houkutella mukaan mutta hän ei ole halukas joten minkäs teet. Tosin hänellä on kovia kipuja lonkissa joten sekin estää. Mieheni on sairastanut kohta kymmenen vuotta. Nyt viimeisen vuoden aikan sairaus todella näkyy hänestä. Hän on laihtunut tosi paljon ja kaikki lihakset on hävinneet. Hiuksista ei voi sanoa kun ei niitä ole ollut:). Tää on niin välillä tätä. On ollut vaan pakko sopeutua, minkäs teet kun ei muutakaan voi. Välillä ärsyttää tuttavien kommentit. Voi että ompa hän laihtunut. Voi että ompa hän väsyneen näköinen. Sitten tulee niin viisaita neuvoja yms. Eihän ne pahaa tarkoita mutta kun ei vaan jaksais aina kuunella. Sitten multa kysellään. Minä aina sanon että kysykää asianomaiselta itseltään.
metuko | 4.3.2008 klo 10:10:14