Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Kiitokset Artsi ja Kuusinen

Kiitokset tsempistä =) Lueskelin nämä keskustelupalstan pv-jutut ja sittenkin meni aikaa kunnes rohkaistuin kirjoittamaan. Olen iloinen että tein niin, sillä on helpottavaa tietää että on olemassa muitakin kaltaisiani jotka tämän taudin kanssa pärjäävät.

Olen vain niin tuskastunut ns. hakkaamaan päätäni seinään lääkäreiden kanssa ja juoksemaan alituiseen sairaalassa. Nyt siis näiden kipujeni vuoksi. Toivoisin vain saavani niihin jotakin apua sillä ne vaikuttavat jo paljon arkielämääni. Hoidan kotona lastamme ja siinä pitäisi jaksaa olla virkeä suurimman osan päivää. Eihän pieni napero ymmärrä jos äiti on ihan naatti, leikkiähän jaksaa aina, eikös. Koskee vain niin kovaa että yöllä heräilen siihen jatkuvasti ja päivälläkin kipu on lähes jatkuvaa. Eikä siihen todellakaan Panadol auta.

Oulussa sain todella hyvää hoitoa. Lääkäri laittoi minulle Panacod-reseptin puhelimitse apteekkiin ja hain sen sitten vahvempaa lääkitystä tarvitessani. Muutenkin asioiden hoito sujui hyvin. Minulla oli yksi numero johon soitin kun oli tarve.

Täällä korvessa missä nyt asun asioin aina terveyskeskuslääkärin kautta ja siellä tosiaan saan selittää asiani useaan otteeseen ennen kuin lääkäri tajuaa laittaa minulle lähetteen sairaalaan jossa sitten ottavat verikokeet ja määräävät tarvittaessa venesektion.

Olemme nyt muuttamassa takaisin kotikaupunkiini, joka on iso kaupunki. Saa nähdä kuinka siellä minuun suhtaudutaan. Kauhulla odotan ensimmäistä käyntiä lääkärillä, sillä tähän saakka siinä kaupungissa ei ole hoitoon meinannut päästä vaikka olisi jalkansa katkaissut moottorisahalla, ja tuo on tositarina. Mutta katsellaan.

Parempaa kevättä teille kaikille joka tapauksessa =)

KS
Korpinsulka | 27.1.2008 klo 14:08:22