Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: PV ja veriarvot

Hei Rallu, Leilahelena ja muut!
Ilmaisit Leilahelena muuten hyvin nuo "vaeltavat" kivut. Sellaisista voinee yöllisten kipujen osalta minunkin kohdallani puhua. En tiedä, onko säällä jotain vaikutusta, mutta pakkasten aikaan ei säärissä ollut öisin mitään
pitkään aikaan, mutta nyt lauhan tultua (esim. viime yönä)
nuo inhottavat oireet taas tulivat. Vaikea kuvailla, mutta
eivät oikein ole kipuja, vaan kummaa jäytämistä. Olen tulkin nut niitä itse verenkiertohäiriöiksikin. Työterv.lääkärille
puhuin jaloistani ja hän oletti minulla olevan ne nk. levottomat jalat ja antoi Parkinsonin tautiin käytettävää lääkettä, jota pieninä annoksina annetaan levottomiin jalkoihin. En ole syönyt niitä, mutta väliin kokeilen kylmiä kääreitä, väliin Orudis-geeliä, väliin muuta. Jos näitä samanlaisia oireita on muillakin, johtunevat jollain tapaa tästä pv:stäkin. Mene ja tiedä. Nyt minua pelottavat enemmän tulevat verikoetulokset sekä rinnassani tuntuva kipupiste, joka jäi siihen tammikuussa sairastamani keuhkoputken- tulehduksen jälkeen, enkä tiedä, onko kyse lihas-, sydän- vaiko keuhko-oireesta. Täytynee tutkituttaa ajoissa.
No, yritetäänpä kuitenkin pärjätä edelleen.
Mitenkäs sen keväisen tapaamisemme laita on? Onko innostuneita tapaajia edeleen? Ehdotelkaapa paikkaa, ajankohtaa ym.
t. Puna06
Puna06 | 3.3.2007 klo 17:08:30