Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: PV ja veriarvot

Hei kaikille minunkin puolestani ja kiitos, Kuusinen, kiitoksista!
Keskustelu käy aina vain mielenkiintoisemmaksi. Kun minä sain
tiedon pv:sta, tutkin nettiä ym. ja olin kauhuissani tuosta
elinikäennusteesta. Minulle lääkärit ovat kuitenkin alusta
asti sanoneet, että taudin kanssa voi elää täysin normaalia
elämää ja elinikäennuste on sama kuin muilla ikäisilläni.
Turha varmaan siis stressata ja tuijottaa noita maagisia lukuja. Kaikki on tosiaan yksilöllistä ja varmaan paremmin kuntoaan hoitavat selviävät kauemmin. Eräs työterveyslääkäri oli jopa sitä mieltä, ettei tauti ole vakava lainkaan!??
Kuten olen kertonut, minun kohdallanihan alettiin jo epäilemään ensimmäisen testin tulosta ja nyt odottelen kauhun ja jännityksen sekaisin tuntein tuon dna-testin tulosta. Se sitten varmistaa diagnoosin. Ehkä on turha arvailla sitä ennen, minkä sortin hemoglobiinin nousua se minun kohdallani on, tuo nk. "itsehankittukin" kun voisi ehkä kohdallani päteä.
Lääkäri viittasi kylläkin muuhun perinnölliseen tekijään.

Yritetään parjätä ja mukavaa, kun muutkin kokevat tämän palstan tärkeäksi. Onko teistä uusista joku Tampereen seudulta ja oletteko innokkaita tapaamiseen, jos saamme sellaisen kevään korvilla aikaiseksi? Osa meistähän on jo tavannut toisensa.
Aurinkoista kevättä ja iloista mieltä kaikille!
t. Puna06
Puna06 | 12.2.2007 klo 09:40:56