Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: PV ja veriarvot

Tämäpä kuulosti mielenkiintoiselta, että taudin voi itse aiheuttaa tai sitten saada sen kromosomimuutoksen kautta. Minkälainen tämä interferonihoito on? Minulla ei ole toistaiseksi ollut mitään muuta kuin venesektioita. Netistä kun olen lueskellut, että elinikä taudin toteamisesta on 2-15 vuotta, niin onko teillä muilla tästä mitään parempaa tietoa? Näitä särkyjäkin on alkanut tulla, lähinnä selkään ja käsivarsiin. Kutina on ankara, mutta taitaa enemmän liittyä tähän minulla olevaan atopiaihottumaan.
Olen tosi iloinen kun olen löytänyt teidät ja voin vaihtaa kuulumisia näin netinkin kautta, ette usko mutta olette minulle oikeita aarteita. Tässä taudissa tuntee itsensä aikalailla ulkopuolisena olevaksi, eipä ole kohdalle sattunut muita joiden kanssa voisi näistä asioita puhua.
Nautitaan talvesta ja kaikista päivistä niin kauan kun ne hyvältä tuntuvat. Onneksi nähdään, kuullaan ja päästää liikkumaan.
Ollaan edelleen yhteydessä kun siltä tuntuu. Kiitos Teille kaikille. Rallu
rallu | 9.2.2007 klo 16:29:17