Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Terveisiä kaikille

Hei Hoppu!
Minäkin käyn keskustelupalstalla silloin tällöin katsomassa onko uusia viestejä. Itse olen aika laiska kirjoittamaan. Ehkä osaksi siitä, että tietokone on vielä hiukan outo väline kommunikoinnissa. Työssäni joudun käyttämään tietokonetta jonkin verran rutiinitehtävissä.
Hakeuduin keskustelupalstalle, koska paikkakunnallani ei ole vertaistukiryhmää KLL potilaille. Diagnoosin saatuani ainut informaatio oli lääkärin antamaa. Ei minkäänlaista ohjausta tai tietoa mistä tukea saa. Diagnoosi hetkellä ajatteli, että elinpäivät on vähissä. Nyt jo suhtautuu tautiinsa rauhallisemmin.
On kuitenkin kiva vaihtaa ajatuksia ihmisten kanssa, jotka ovat samassa tilanteessa. Terveiden on vaikea ymmärtää ensi järkytyksestä toivuttuaan, että olen kuitenkin sairas vaikka yritän elää mahd. normaalisti. Itse vaatii ehkä liikaa itseltään ja yrittää jaksaa kuten ennenkin.
Onko sinulla tietoa järjestetäänkö jossain tapaamisia tai muuta vastaavaa KLL potilaille??
Kelan kautta ehkä??
Toivottavasti flunssasi on paranemassa!
Terveisin Tuuli.

Tuuli | 18.4.2006 klo 12:53:24