Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: KLL
Hei,Minua ei ole itikanpuremat vaivanneet. Tosin ne eivät ole aiemminkaan. Ei ainakaan jälkeä näy.
Vastustuskyky on myös melkein ilmiömäinen. Kaikki terveet työkaverit järjestään sairastuvat flunssiin yms. Minä en. Olen terve kuin pukki!?
Paitsi on se KLL. Leukosyytit nyt 25:n hujakoilla. Väsyttää kovasti välillä. Joskus toivoisin voivani jäädä flunssassa lepäämään kotiin.
Mutta ei, -mennä vaan täytyy. Minä työn sankari.
Koittaakohan romahdus joskus ? Se on tietenkin totta, että parempi olla terve kuin sairas. Toiveeni onkin, että saisin olla terve lopun ikääni. Kenenpä se ei olisi. Kirjoitan tämän siksi, että eikö olekin kummallinen sairaus ? Minulla todettiin 2005 luuydinkokeesta lonkkaluusta ja silloin leukosyytit olivat 16.
Kirjoitelkaa kaikenlaisia kokemuksia ja tuntemuksia. Jos löytyisi jokin yhteinen tekijä? Lääkärithän eivät tiedä mistä leukemia johtuu.
Jaksamista ja iloa syksyynne.
T: Helmikki