Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: KLL

Hei!

Minäkin olen liittynyt tähän KLL.ää sairastavien joukkoon.
Lapsena minulla sanottiin olevan leukemia, joka myöhemmin peruuttiin, esikoista odottaessani 40v sitten leukkarit 25. Siihen ei silloin puututtu, päiviteltiin vain. Tässä välillä ne ovat ilmeisesti olleet suht, koht normaalit, koska siihen ei ole työterveystarkastuksissa puututtu. Jäin virastani eläkkeelle ja leukkariarvo oli 35.Lennossa meikkuun ja tutkimuksiin, joiden tuloksia nyt odottelen. Vointini on erinomainen. 10km lenkki päivittäin ja uintia ympäri vuodenluonnonvesissä, väsymyksestä ei tietoakaan. Kävin yksityisellä hematologilla, joka oli sitä mieltä, että hoidot aloitetaan vasta oireiden ilmaannuttua, on tullut myös uusi täsmälääke, maphteera joka vuorenvarmasti normalisoi leukkarit, siksi olen positiivisella mielellä.Temppiä kaikille tätä kummallista tautia sairastaville.
pitsiina | 14.9.2006 klo 16:42:59