Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: KLL

Hei ! Kyllä olen ollut ihmeissäni kun en ole millään löytänyt näitä sivuja. Mitähän nyt tein että onnistuin?!

Kaikille Kll:ää sairastaville ystävilleni, olen palannut työelämään puolentoista vuoden sairasloman jälkeen. Yes! Kun kesällä 05 sain kantasolusiirron omilla soluilla oloni oli vähintäänkin epävarma koko elämisen suhteen mutta nyt on kaikki palannut melko normaaliin uomiin. Elikkä työpäivät on ajoittain rankkoja ja odotan jo kesälomaa. Niin se ihminen vaan toimii,äkkiä palaa arjen rutiinit takaisin kun työelämä alkaa ja sairastaminen jää taakse.
En tiedä (eikä lääkäritkään) kuinka kauan pysyn tälläisessä kunnossa mutta toivon että menis edes vuosi tai pari ns.normaalia elämää. Tässä taudissa kun väistämättä käy niin että se iskee joskus uudelleen koska se on krooninen.
Nyt olen tavallaan siinä vaiheessa kun taudin löydyttyä vuonna -96. Kontrolleissa käyn parin kuukauden välein ja siitä ne käynnit sitten harvenee jos kaikki kehittyy hyvin ,niinkuin on ollut.
Meillä tätä tautia sairastavilla on sellainen tilanne että on vaan pakko oppia elämään tän kanssa.Ja hoidot kestää kyllä kun nyt tietää että tulee tälläisia hyviäkin aikoja.
Jokaisellahan tämä etenee omaa tahtiaan mutta kyllä varmaan yhteneväisiäkin piirteitä löytyy. Toivoa täytyy että hoidot kehittyy ja tähän olis tulevaisuudessa saatavissa esim.rokote joka taltuttas tautia jos ei nyt kokonaan paranna.
Kaikkea hyvää ystävät tämän keväisen auringon alla. Viestitellään. T:TUPLA (jos nyt löydetään tää palsta uudelleen)
Tupla | 14.3.2006 klo 12:54:54