Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: KLL
Hei!Haluan sanoa sanasen omasta KLL:stäni.
6.7.2005 vuositarkastuksen yhteydessä minulla todettiin KLL.
Tarkastuksen yhteydssä terveydenhoitaja tivasi, että eikö minulla ole mitään valittamista, ei edes hiirikäsi vaivaa, sanoin, että olen loistokunnossa. Seuraavana päivänä lääkäri soitti, että pitää mennä jatkotutkimuksiin, leukosyytyt ovat korkealla. Olin tietenkin ymmälläni ja ajattelin, että verinäytteet ovat jotenkin sekaantuneet. Totta se kuitenkin on, minulla on KLL. Käyn neljä kertaa vuodessa kontrollissa. Hemoklobiini on nyt 110 ja leukkarit 110 trombosyytyt 150, ovat jopa nousseet edellisestä,150 on jo oikean ihmisen arvo.
Minullakaan ei ole lääkistystä, lääkäri on kyllä informoinut minua hyvin ja vaihtoehtoja on.Toki elämä ilman lääkitystä on parasta aikaa, sanoi hän. Käyn töissä normaalisti ja vointi on hyvä, ei juurikaan väsytä, vaikka hemarit ovat aika alhaalla. Olen viisseiska, mutta sydän käy rippikoulua. Tunnen olevani terve ja menee päiviä, etten edes muista tätä KLL:aa, ja hyvä niin. Toivon kaikille KLL:ää sairastaville hyvää kevättä ja kesä sekä jaksamista!
Terveisin Maya