Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Uusi non hodgkin-potilas, missä teitä on hoidettu, kokemuksia

Kylläpä nolon harvoin tulee tänne päiviteltyä. Hienoa kuulla Ruolee, että olet jo päässyt takaisin töihin. Nopeasti on "homma edennyt", onnittelut tähän ja onnea tuleviin hetkiin.
Olikohan "Kuusipuu" kun kirjoitti sormien tunnottomuudesta. Minulta puolitettiin vinkristiiniannos samasta syystä. Sanoivat, että tunnottomuus saattaa muutoin lisääntyä ja että palautuminen kestää kauan.
Viimeeksi olin tullut juuri TT:stä. Pesäkkeitä ei silloin löytynyt ja muutoinkin kaikki arvot ovat olleet hyviä koko ajan. Viime viikon maanantaina minulla olikin tällä tietämällä viimeinen syto-keikka ja huomena siihin liittyvät labrat. Kuun lopulla seuraava tomografia ja labrat ja Huhtikuun alusta pitäisi palata töihin. Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että kaikki on mennyt hyvin, josta olen äärimmäisen kiitollinen ja helpottunut. Alkaa kello olla sen verran että en nyt kirjuuttele enempää, mutta tsempit kaikille ja kaunista kevättä.
Maasturi
Maasturi | 3.3.2010 klo 23:49:26