Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: - kokemuksia
Voimia ja onnistumista edelleen hoitoihin!Oma lymfoomahoitoni meni hyvin läpi. Pahimpina päivinä annoin ystävien ja sukulaisten autella.
Erikoisesti huomioin kirjoituksessasi tuon selkärangan sykinnän. Minulla oli sitä moneen otteeseen vajaan viikon verran kerrallaan. Se oli niin kova kipu, että jos ei olisi ollut sykkivä ja vain kehon asennonmuutoksen yhteydessä muutamia minuutteja kestävä, niin sitä olisi ollut mahdoton kestää. Se oli vyötäröstä alaspäin ja myös niskassa, päässäkin tuntui samantyyppistä kirvelevää vihlontaa joskus. Lääkäri ei ollut kuullut kenenkään muun valittavan sellaisesta. Nyt, kun kaikki on ohi, olen tullut siihen tulokseen, että kaikenlaisten kipujen vuoksi kannattaa käyttää särkylääkettä tarpeeksi usein. Käytin liian varovaisesti ja ihan turhaan kärsin. Hoidon aikana, kun on muutenkin väsynyt, kivut vielä lisäävät psyyken kuormaa. Minulle ei Primperan riittänyt, sain sittemmin lisäksi Kytriliä ja Temestaa. Terv:hilleviivi
- Re: - kokemuksiahilleviivi
- Re: Re: - kokemuksiasoikku