Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Uusi non hodgkin-potilas, missä teitä on hoidettu, kokemuksia
Kiva että on mieli pysynyt reippaana se varmasti auttaa jaksamaan eteenpäin. Toivon että kirjoittelet ja kerrot sitten mitä lääkäri sinulle sanoo ja mitä hoitoja ehdottaa ja siitä eteenpäinkin jaksat kirjoitella palstalle hoidoista. Minä kun olen nyt seurannassa ja seuraava kontrolli tammikuussa, niin välillä on ihan rauhallinen fiilis ja kaikki menee ihan hyvin mutta sitten taas välillä iskee paniikki että mitenköhän selviän kun hoidot sitten joskus alkavat. Vointinihan on tällä hetkellä mitä mainioin ja yritän nauttia tästä päivästä, mutta tieto siitä että tauti kropassa jyllää ja hoitoja on edessä masentaa silloin tällöin. Minunkin mielestä luuydinnäytteen otto meni ihan hyvin. Sanottiin minulle että se lääkäri joka sen minulta otti, on paras näytteenottaja ja hyvä olikin. Tsemppiä ja kirjoitellaanhan-Marsu
- Re: Uusi non hodgkin-potilas, missä teitä on hoidettu, kokemuksiamarsu
- Re: - kokemuksiahilleviivi
- Re: Re: - kokemuksiasoikku