Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Uusi non hodgkin-potilas, missä teitä on hoidettu, kokemuksia

Tervehdys,

Ajattelin taas vähän päivittää tilannetta. Ensinnäkin kiitokset kannustuksista ja omien tilanteidenne jakamisesta. Mukava kuulla, että hoidot tuntuvat pätevän. Kuusipuulle onnittelut kasvaimen roimasta pienenemisestä. Tosin tuo jatkuva kortisoni tuntuu ikävältä ajatukselta, riippuu tietysti annostuksesta. Mulle tuntuu olevan tuo 5 pv 100 mg se ällöttävin juttu koko hoidossa, heti kun se jakso on ohi alkaa elämä pikkuhiljaa valkenemaan. Positiivisella mielellä yritän edelleen mennä, mutta myöntää täytyy, että pari päivää ennen hoitoa alkaa jo viiksettää, kun tietää, että huono olo on taas tulossa, mutta hyvin sen jaksaa kyllä. Itseasiassa tuo lumentulo on ollut sikälikin hyvä asia, että tulee mennyksi ulos lumitöihin ja raitis ilma tuntuu tekevän tosi hyvää.
Tulin juuri Hyvinkäältä tomografiasta ja labrasta, huomena pitäsi taas mennä tiputukseen ja kuulen varmasti myös tomografian tuloksen. Tosin mulla ei sen pois leikatun kaulapatin lisäksi muita pesäkkeitä pitäisi olla. Toivotaan, että ei ole ilmaantunut nytkään.
Jollain vastanneella oli hoidot vasta edessä (en uskalla peruuttaa katsomaan, etten taas hukkaa tätä jo kirjoitettua). Hänelle haluan toivottaa tsemppiä ja reipasta mieltä. Vaikka hoidot onkin ikäviä, niin ainakaan mulla ei ole ollut läheskään niin rankkaa kun etukäteen ajattelin. Oikein hyvää ja positiivista tätä vuotta kaikille ja hyviä vointeja. Tänään on niin hieno kuura puissa, että taidan mennä ottamaan muutaman valokuvan.
t. Päivi
Maasturi | 11.1.2010 klo 12:39:41