Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: krooninen lymfaattinen leukemia
Kiitos positiivisesta mailistasi. Olen senverran heikkohermoinen tämän kllN kiusatessa itseäni, että tarvitsen toisten kll:äisten tukea jaksaakseni päivästä toiseen. Minäkin olen jo eläkkeelle heitetty. Kll diagnosoitiin muutama vuosi sitten. Mainitsemaasi lääkettä ei hoitava lääkäri ole antanut. "katsellaan nyt" on hän sanonut. Leukkarini ovat jo niinkin korkealla kuin 45, hemoglobi vaivanen satanen. Luuydin näyte otettu viime vuonna. Luovuttajakin olisi, mutta lääkärini sanoo vain " katsellaan nyt ". En pääse sytostaattihoitoon enkä kantasoluleikkaukseen, koska olen kuulemma alipainoinen ( 32 ka ). Herrat eivät uskalla alkaa hoitoa, koska pelkäävät, että jäisin vain raatona makaamaan heidän hyppysiinsä. Olen vain nykyään niiiiiiiiiiin väsynyt.Onhan se päivä huomennakin. Kiitos että sain purkaa edes jotakin itsestäni. Paranemisiin sittenkin. oaj- krooninen lymfaattinen leukemiapitsiina
- Ylläpito muistuttaaYlläpito
- Re: krooninen lymfaattinen leukemiasunnuntai
- Re: krooninen lymfaattinen leukemiaoaj
- Re: krooninen lymfaattinen leukemiaTuulantei