Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: krooninen lymfaattinen leukemia
Heippa!Niin se vain on.KLL nimenä hirvittää, mutta ´kun sen kanssa on elänyt ikänsä, niin ei se niin kauhealta tunnu. Elän perheessä,jossa jokainen minua lukuunottamatta on syöpätautien ammattilainen, Siitäköhän johtuu, että tauti on tullun monelta osin tutuksi, eikä tunnu niin peloittavalta.Uudet täsmähoidot tulevat kovaa vauhtia ja tulokset ovat olleet hyviä, tauti on saatu jopa paranemaan, vaikka vielä puhutaan, että tauti on parantumaton. Olen ihmetellyt näitä kirjoituksia lukiessani kuinka vähän tietoa potilaille on annettu ks. taudista.
Missä viipyy potilasyhdistys, jossa saisi viimeisen tiedon hoitomenetelmistä. Tämähän on kuin hiipivä hulluus, odota koska iskee. Oma taudinkuvani on todennäköisesti melko hyvänlaatuinen, koska mitään selviä oireita ei ole ollut. Pienen iltahikoilun olen pannut menopaussin lukuun eikä se ole sen kummemmin häirinnyt. Flunssa en ole sen sairastanut aloitettuani avantouinnin, suosittelen. Taudin toinen nimi on lymfosytoosi,se ei kalskahda niin peloittavalta kuin KLL. Olen sen kertonut ystävilleni, etteivät suotta vauhkoonnu. Terveisiä Sinulle ja reipasta syksyä!
- krooninen lymfaattinen leukemiapitsiina
- Re: krooninen lymfaattinen leukemiapitsiina
- Ylläpito muistuttaaYlläpito
- Re: krooninen lymfaattinen leukemiasunnuntai
- Re: krooninen lymfaattinen leukemiaTuulantei