Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: krooninen lymfaattinen leukemia

HEI!

Kiva että pitsiina suhtaudut noin valoisasti tulevaisuuteen. Minulle hematologi antoi vaan luettavaksi yhden A4-sivun verran asiaa (sekin oli jo tosi vanhaa tietoa)ja tiedon noista jatkuvista kontrolleista (ensimmäinen nyt tulossa...)sekä toivotuksen jatkaa normaalia elämää ilman sen suurempia rajoituksia, mutta pyöriihän toi diagnoosi tuolla takaraivossa, ennusteesta sen verran, että hematologi puhui jotain kymmenestä vuodesta (tarkoitti varmaan mahdollisia hoitoja... ) eli odotteluahan tämä on. Itseäni en tunne mitenkään sairaaksi, ainut oire on tuo valtava hikoilu, aina hiukset märkänä, ja tämä muuten niin kaunis kesä tietysti hikoilutti vielä lisää... No tämä tauti nyt on ja sen kanssa on vaan elettävä, osittain koen itseni kyllä hyvinkin onnekkaaksi, niin läheltä olen seurannut vakavia sairauksia sairastavia, että tajuan että omat asiani voisivat huonommalla onnella olla paljon huonomminkin (yksi työkaveri kuoli ihan muutamassa kuukaudessa ilman että mitään oli tehtävissä)tuntuu että näitä erilaisia syöpäsairauksia on lähes joka toisella minunkin lähipiirissäni ja sanoihän se sisätautilääkäri sairaalassa minulle että ainakin joka neljäs suomalainen sairastuu erilaisiin syöpäsairauksiin elämänsä aikana ja luvut ovat vaan noususuunnassa. Noo jokatapauksesa tsemppiä kaikille ja kirjoitelkaa tosiaan kuulumisianne, olen itse saanut paljon tietoa ja apua tämän palstan kautta, kiitos siitä ja kaunista viikonloppua kaikille!!!
mami | 22.9.2006 klo 11:36:06