Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

krooninen lymfaattinen leukemia

Hei kaikki KLL:ää sairastavat!

Odotan tätä kummallista diagnoosia, vaikka itse asiassa olen aavistanut sen jo vuosia. Lapsena minulla sanottiin olevan leukemia, joka myöhemmin peruttiin. Esikoista odottaessani leukkariarvot 24.Silloin siihen ei puututtu, nyt 40v. myöhemmin leukosyytit ovat alkaaneet hiljalleen kohota ollen nyt n.35. Voin mitä mainioimmin, olen juuri jäänyt eläkkeelle ja harrastan kaikkea mahdollista liikuntaa.En tunne itseäni väsyneeksi, enkä millään lailla huonokuntoiseksi. Olin luuydinpunktiossa ja odotan nyt tuloksia. Jostakin kummasta syystä en osaa olla hirveän huolissani. On myös olemassa uusi täsmälääke. mapheera, jolla vuorenvarmasti saadaan leukkarit kuriin, kun se aika koittaa. Hematologi on myös sitä mieltä, että hoito aloitetaan oireiden eikä leukkareitten määrän mukaan. Tsemppiä muillekin tätä kummajaista sairastaville.
pitsiina | 14.9.2006 klo 16:25:37