Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: krooninen lymfaattinen leukemia

terve vaan pekka olet nuori mies ei sitä eläkkeelle niin vain tuossa iässä ja tässä taudissa jäädä.ite oon 54 nen ja taudin kans ollu naimisis reippaat kuus vuotta .ens löydöksestä seurannas vajaa pari vuotta,mut sit ku tauti riehantu ja alotettiin hoidot ja tehtiin sisareltani kantasolusiirto meni pari vuotta pikkusen vajaa poissa työelämästä .nyt ollaantaas samassa hommassa oltu reilut kaks vuotta ja oon ilonen et oon selvinny näin pitkälle ja oon takas duunissa enkä mullan alla.kunto on ehkä paras mitä eläessäni ikinä.lenkkeilen jotakuinkin joka päivä ja nautin että olen selvinnyt näin pitkälle.elämä on ollu aika kova useinkin minua kohtaan lähtö on ollu lähelle jo nelisen kertaa.mut on nastaa kun saa seurata lapsiensa ja lasten lapsien elämää ja olla siinä kaikessa mukana.iloista kevättä masa 53.
masa 53 | 31.3.2007 klo 22:39:40