Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: saattohoito-syöpä

Lähetän sinulle täältä voimia että jaksat loppuun asti ja myös sen jälkeen sillä suru työtä ei voi tehdä etukäteen mut anna itsesi surra älä peitä sitä. Olen sinun kanssa samaa mieltä hoidoista vaikka alku meillä ei ollut paras mahdollinen mut sitten kun tyttäreni siirrettiin lasten syöpäosastolle niin kyllä siellä hoito ja kohtelu oli aivan oikeenlaista.Minua kuunneltiin ja välillä kun olin tosi väsynyt ja osastolla oli hiljasempaa niin tulivat ja laittoivat minut ulkoileen ja syömään.Nytkin kun hoidoista on vuosi kulunut ja käymme kontrolleissa niin ei tunnu ahdistavalta mennä sinne ja tyttäreni menee sinne mielellään koska hänen omahoitaja on aivan ihan ja aina toivomme että hän olisi paikalla, voi sitä onnellista hymyä ja halailua kun he näkevät.En tiedä miten tyttäreni tulee muistamaan myöhemmin nämä hoidot yms. mut toivon ettei ainakaan pahalla vaan lämmöllä niitä ihania hoitajia kohtaan. lähetän kevään myöstä sinulle voimaa.
juuliska | 14.4.2006 klo 10:37:13