Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: saattohoito-syöpä

Tässä asiassa olen samaan mieltä. Oma kohtasesti kävi sillain et kun tyttäreltäni löydettiin aivokasvain (2v.10kk ) niin lääkäri sanoi et ei sen varmaan ole mitään pahanlaatuista mut katsotaan sit leikkauksessa ja kun sitten parin päivän päästä leikattiin niin lääkäri ilmoitti munulle sairaalan sisäisellä puhelimella et leikkaus on ohi ja kasvain oli pahanlaatuinen ja lastensyöpälääkäri tulisi joku päivä jutteleen jatkosta. Herra ei kerinnyt henk.kohtaisesti tapaamaan mua koska hänellä alkoi kesäloma leikkauksen jälkeen. Kyl sitä jäätiin niin kamalan tiedon kanssa et jälkeenpäin olen miettinyt et miten olen selvinnyt sen ajan kun en tiennyt mitään. Mut nyt on tasan vuosi kun hoidot loppu ja neiti voi erinomaisesti tällä hetkellä mut eihän sitä koskaan tiedä että on hän se 50% jolla uusiutuu.
juuliska | 24.3.2006 klo 19:51:21