Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Ilman kipuja sai nukkua pois

Elämässä ei koskaan tiedä mitä tapahtuu. Itse olin aivan terve eikä syöpä osoittanut mitään ennusmerkkejä. Työterveyshuollon kautta saatu diagnoosi tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, kova shokki ensiksi ja sitten lääkäri sanoi ennusteeksi pari vuotta. Kova juttu nuorelle ihmiselle, mutta en usko ennusteisiin enää. Viimeksi lääkärillä käydessäni sanoikin hoitojen tehoavan hyvin. Eihän sitä muuten jaksaisi elää, ja lasten takia on elettävä ja jaksettava. Olisi kiva jakaa ajatuksia kahdestaankin, jos haluat jakaa suruasi kanssani. Mielestäni on ihailtavaa, kun olet jaksanut jakaa suruasi ja ajatuksia tällä palstalla, itse viimeksi kun kirjoitin, olin 1. kertaa koko keskustelupalstalla.
Teräsbetoni voitti euroviisujen finaalin...
Toivon jaksamista työelämääsi, miesten on ehkä vaikea puhua tunteistaan, mutta toivottavasti Sinulla on joku jolle puhua surustasi - vaikkapa ammattiauttaja, jos muita ei ole tai jotkut läheiset sukulaisnaiset.
Noora | 1.3.2008 klo 22:20:43